טיפ 2 - האם יש תמיכה טכנית למוצר ?

 

האם יש תמיכה טכנית למוצר ?

האם למשווק המורשה ממנו רכשת יש גיבוי טכני של היצרן ? 

חברות מסודרות יודעות לתת מענה טכני ברמות שונות עבור לקוחותיהם.
לעיתים כשיש צורך בהתקשרות עם אדריכל ו/או עם קבלן ביצוע לשם ייעוץ טכני ו/או עיצובי כלשהו, לקוחות שרוכשים ממשווק מורשה זוכים לשירות תמיכה טכנית המסייעת להם להבין ולהכיר את המוצר ביעילות.

כתוצאה מכך, יותר קל לבעלי המקצוע השונים להתאים את הפתח המיועד לדלת בהתאם לדרישות הלקוח, בהתאם לאופי הדלת ובהתאם לאפקט העיצובי שלה.

בנוסף לכל זה, לשריונית חסם יש מדור טכני ענף באתר הבית.
שריונית חסם מספקת
דף יצירת קשר אשר בו ניתן להעביר שאלה טכנית ולקבל תשובה עד 48 שעות ממועד שליחת ההודעה.

לעיתים המענה הטכני מגובה בתמונות או בסרטון ולעיתים בשניהם.
המענה הטכני המועיל ביותר זוכה לקבלת עמוד משלו
במילון המונחים של החברה.

הטיפ שלנו:
לא להתבייש לשאול שאלות טכניות אפילו אם הן נראות לכם לא רלוונטיות.
להירשם לאתר החברה כחברים ולקבל עדכונים המופיעים באתר מעת לעת.
אולי אחד העדכונים יועיל לכם או לאדריכל שלכם.

 חזרה לרשימת הטיפים                   לטיפ הבא                 לטיפ הקודם

 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה

 

 שריונית חסם - דלת מושלמת לבית הכי בטוח, הכי איכותי והכי מעוצב.

 

שירות הלקוחות שלנו מקשיב לכם

ספרו לנו - לחצו כאן וצרו עמנו קשר ישיר

בטל: 08-6878806 או בפקס: 08-6878835 

דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד